sanal kart gibi bir teknoloji varken insanlar neden esas kart numaralarını her yere giriyor.
bankasından ters ibraz yaparak iade alabilir.
etrafımda ne kadar insan varsa kredi kartı kullanan hepsine diyorum sanal kart kullanın. Bilmeyene de öğretiyorum. Ama işte boyle durumlar oluncada ah kafam vah kafam diyorlar
hocam gmailinize ödeme makbuzu diye mail gelmiş olması lazım, maile girip aşağıya doğru indiğinizde sipariş geçmişine tıklayın siparişi seçip iade isteyin çocuğum benden izinsiz almış seçin
Teşekkür Ederim hocam iletiyorum hemen