Juri seçimlerinde yanlışlar var. Özellikle Wolker, Cashflow
Adamlar keyfine göre puan kırıyor, biri benim tarzıma uymuyor diyor, biri ne için puan kırdığını dahi bilmiyor. Şu an Khontkar ve Canbay dışında beğendiğim juri yok.
Yarışmacı olarak sokak sınıfından Ali Chapo, Dobra ve Kava hoşuma gitti şahsen, Çoğu gerçekten çöp, o da doğru. Asıl soru 100 kişinin katıldığı yarışmada ikili rakamlara ulaşabilecek adaylar yok, bakalım ilerleyen zamanlara.