5000 kişi arasından seçilmiş bu çocuklar.
5 binlik katılım nasıldı acaba!?
Rakiplerinin ağzı dili dişi yok herhalde.
Yoksa bunların seçilme imkanı yok.
Uyuşturucu, küfür geçmesin diyorlar.
Yok kubar, yok lirika, yok duman.
Aşırı kötü buldum.
Baştan aşağıya beğenmedim.
Jüri efsane, yorumlar muhteşem her şey harika ama rapçi diye seçilmiş kişilerin
100 gömlek daha katlaması, 10 fırın daha ekmek yemesi ve rahat 500-1k kayıt alması gerek.


Güncelleme 2:

Diğer bölümlerde çok daha güzel sesler dinledim.
Bir yandan da empati yaptım.
Gayet iyiler, daha iyisini yapabilecek varsa çıksın yapsın