yani ülkemizde kadına şiddet diye ayrı bir konu açıldı oysa cinsiyet farketmeksizin "şiddet" kavramı ile mücadele edilmeli bence.
kadına şiddet diye ayrım yapılmamalı.
kadına şiddet diyerek konuyu hassaslaştırıyoruz ama erkekler birbirini kesiyor kimse şiddeti komple bitirelim demiyor.