herkese iyi forumlar, dün manu-everton maçını izlerken şeytan dürttü, hesabımda kalan 1.600₺’yi kart sayısı eşit bitere oynadım, manu 2 sarı kart, everton 1 kırmızı kart gördü bu arada canlı oynadım, oynayanlar takip edenler bilir, 1 kırmızı kart 2 sarı karta bedel ve maçta başka kart çıkmadı gece yeşil yanıyordu, sabah kaybetti olarak gözüküyor..



şikayet varda konu açtım, başka nereye şikayet edebilirim ?