Selamlar herkese,
UI / UX üzerine eğitim almayı düşünüyorum. Bu alanda uzman/ deneyimli arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
Verebileceğim en temel tavsiye ingilizceni geliştirip youtube vb. platformlarda ingilizce eğitimleri seyretmen.
Eğer ingilizce altyapın varsa deepl veya trasnlate kullanarak anlamaya çalış, çok farklı bir bilgi birikimine sahip olursun,