Günlerdir hatta haftalardır mail arıyorum. Yeni tarihli, manuel düzgün mailler arıyorum. Kurtarmayı ben eklicem uzun ömürlü arıyorum

Yazıp, cevap vermeyecek yazmasın.
Mail adetine 300 TL fiyat biçecek yazmasın. (evet 1 taneye 300 tl dedi)
Mahkemelik olur muyum? illegal işlerde mi kullancaksınız diye soracak olan yazmasın.
Bana öğretin, ben açarım diyecek olan yazmasın.
Parayı önden alıp, maili 5-6 gün sonra teslim edecek yazmasın. İlk maili alırım, işimi görür patlak varsa bildirir ödememi yaparım. Çocuk değilsiniz.
Görüldü atacak, yazmasın bu telefon iletişim için var.
Benim maillerim öyle böyle patlamaz diyip, patlak mail verecek olan yazmasın.
Sağlarız hocam diyip, ortadan kaybolan veya sağlarız hocam yazıp daha mail kalitesini bile bilmiyoken minimum 500.000 adet diyecekler yazmasın.
Kullanılmış mail, 2022 kurulum mail, o var elimizde ondan verelim, milattan önce 300 senesinden youtube kanallı var diyecek olan, yazmasın.