evet son güncelleme işleri zorlaştırdı farkındayım sorunun o olduğunun fakat şöyle birşey yaşanıyor.
mail açtırıyorum, giriş yapıyorum sıkıntı yok. 3-5 adet giriyorum böyle daha sonra qr onayına atmaya başlıyor.
bilgisayarı bırakıp telefondan giriyorum aynı maile ve açılıyor.
şuan ise ne telefonfan ne bilgisayardan ne de başka cihaz başka tarayıcıdan hesaplara giriş yapabiliyorum.
ilk girişte sorulan kurtarma maili ekle kısmından mailde ekliyorum fakat şuan bu çözümde işe yaramaz hale geldi.
mailler aktif fakat giriş yapamıyorum.
sanal makine ile de denedim ama olmadı.
bu neden olur ve nasıl bunun önüne geçerim fikri olan varmı?
maillere girmem lzm çözümü varsa sevinirim