12-13 yaşında kapri almıştım. pislick marka, 30 yaşına geldim hala giyiyorum. baskısı bile ne soldu ne eskidi. 50 lira verdiydim ama 50 lira büyük paraydı. şimdi o kadar kaliteli ürün üreten eden yok. marka tanıtımına girmiyor bu arada, söz konusu firma 2019 da satışlarını durdurdu.