Milayda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar deneme sunabiliriz, Cursor da Cline veya Roo Code eklentisiyle kullanabilmektesiniz aynı şekilde, kod yazar, düzenler, klasör oluşturur, projeyi tamamlar.
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...-kullanim.html
Bu tarz hizmet değil ben direk CURSOR PRO hesap satacak kişi veya sizin şuan yaptığınız gibi CURSOR API sağlayıcısı lazım bana kullandığınız sistem gibi amacım cline ve roo kullanmak değil bunları VSC ile yapabiliyorum. Teşekkürler