Konu
R10'da bir yaşıma daha girdim :) - 6 YIL
24-11-2025, 12:06:01
#1
ercanulucaan
Rokito ailesi her zaman ki gibi yine yanımda... Dile kolay 6 yıldır buradayım çok güzel dostluklar edindim güzel ticaretler gerçekleştirdim.
Nice 6 yıllara diyerek herkese hayırlı işler bol kazançlar