duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadşlar elements de tema arayacğaımda , bu yardım dernekleri için ne yazmamız gerekiyor ?
https://www.r10.net/script-satisi/41...-128077-a.html

Yardımcı olabiliriz.