waptayiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılmış işin kötüsü olmaz mantığıyla ilerlerseniz çok düşünmezsiniz. Bozdum iyi mi oldu kötü mü olduyla ömür geçmez.
Bozmuşsunuz olmuş ve bitmiş. Hayırlı olsun.
doğru diyorsun hocam, zaman zaten bize doğru mu yanlış mı gösterecek gibi

Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam zamanında ve mantıklı bir iş yapmışınız. Hiç endişe bile etmeyin bence.
teşekkürler hocam.

GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam mal alınacak zaman hocam şu an. Bedava evler var. Yarın birgün ucuz kredi musluğu açılırsa o evlerin fiyatı ne yerinde kalır, ne de bize sıra gelir o yüzden tam zamanı işte.
galiba bundan sonrasını zamana bırakmakda fayda var hocam teşekkürler.