nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/acer-nit...=akakce&v=1.84

Cihazın sıfırı 39.700 TL

Sıfır nasıl dediniz 2 aylık cihaza? Kapalı kutu cihaz 0 cihazdır. Kutusunu açıktan sonra 2. Eldir. Mesela %20 kdv fatura kesiyor musunuz gider kullanılması için?
Merhaba bilgisayar i5 değil i7 13600 işlemcilidir ve 165hz modelidir 2 aylık cihaz kullanılmadan durduğu için sıfır ayarında yazdım fatura istiyorsanız da kesebiliriz