Konu
Hata mı ettik bilemiyorum.
23-11-2025, 23:23:40
#6
waptayiz
Yapılmış işin kötüsü olmaz mantığıyla ilerlerseniz çok düşünmezsiniz. Bozdum iyi mi oldu kötü mü olduyla ömür geçmez.
Bozmuşsunuz olmuş ve bitmiş. Hayırlı olsun.