Yapay zeka balonu patlıyor ifadesinin doğru olmadığını düşünüyorum. Yapay zeka tamam istenilen yada umut edilen düzeyde olmasada çok faydalı ve insanlık için gidilecek bir yön daha çizdi. Teknolojik olarak bize çok şey katmaya başladı ve devam edecek çok daha farklı ufuklar açacak bu kesin. Ancak burada patlayacak olan yapay zeka değil yapay zekanın fiyatlandırılması. Evet onun patlamasına çok kalmadı.