bilmiyorumda önceden çok stabil çalışırken bu ara kafasına göre takılmaya başladı promptları bi sallamamaya dikkat etmemeye başladı, hakaret edince yada ben başka platforma geçincem deyince hemen özür dileyip istediğimi ikiletmeden lak diye veriyor. free limiti boşa harcatma plusta fotoğraf işleme haklarını eritme gibi planlı eskitmemi koymaya çalıştılar ne yaptılar düşüncesi açıkçası bende uyanmadı değil çünkü baya dikkat çekici şekilde odağı sapıkken lak diye düzeliyor tehtid etmeye başlayınca... gemini ve copilot daha cazip gelmeye başladı daha tutarlı çalışıyor. böyle giderse bizimlan değilsin çetçipiti...