AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İllegal diyen tayfa da bir tuhaf, arkadaş lisans satış olsun, SMM olsun, zaten bunları nesi normal ki, salın şu illegal muhabbetlerini, kumar falan vs. o tarz olaylara illegal vs. demeye devam edebilirsiniz, asıl kişiye zararlı ya da bir başka insana zararlı olan unsurlara illegal devem edin, bu tarz küçük olaylar fark etmez, zaten takan yok.
Olay illegal diyoruz Yapmayız demiyoruz Sigara zararlı demekten farkı yok yani