obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TL dışında satış yapanlar var bunlarada el atılması lazım tl dışı satış olmaması lazım
hocam forumda yurtdışında yaşıyan, ticaret döndüren çok kişi var. Bence crypto olarak gönderimde gayet makul