GOKHANF4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu baltalamak istemem ama arkadaşın yazdığı metodda "buy me a coffee" zorunluluğu yok Sorunsuzca 7-8 saat arası aralıksız suyunu sıkarcasına kullanılabiliyor. Günde 1-2 saat kullanırım derseniz de 3-4 gün gidiyor en az. Birkaç ay Cursor ekosistemini test amaçlı bunu denedim. Bitti mi, yeniden dene. Ha bir de yöntem olmazsa yeni bir e-posta açıp içinde bakiyesi olmayan sanal kart bağlayıp yine trial kullanabilirsiniz. Limit tükenince hesabı silip tekrar devam..

Fakat bu metod, "gerçekten" her gün uzun saatler ai-code-ide kullanımı yapıyorsanız can sıkıcı. Pro+ ya da Ultra alamıyorsanız bile Pro yıllık 192$. Ödenemeyecek bir miktar olduğunu düşünmüyorum. 20$'lık Pro planının (yıllık ödeme yapınca aylık 16$) Auto mode'unda sınırsız task yürütebiliyorsunuz. Gayet de akıcı, hata oranı az. Bağlam oranı ise sizin verdiğiniz prompt ile dengeli ilerliyor.
Yöntem ne peki hocam?