Borsada halka açılsa aslında güzel olabilir. %10 u halka açılsa da bu tür konulardan kurtulsak. gitsin hisse almak isteyen değeri de belli olduğu için oradan alabilir.
forumun satılmak istenileceğini sanmıyorum ama halka açılma borsada işlem görme değişik bir şey. değerlendirilir umarım: @Coşkun Çetin;
forumun reklama ihtiyacı olmasa da iyi de reklam olmuş olur bence.
Çok ciddiğim bu konuda düşünülebilir ve iyi bir halka açılma hizmeti veren danışmanlık firması ile görüşülebilir.