Benzer durumu yaşadım. Daire parasına araba aldım. Önceliğimiz kesin olarak arabaydı çünkü. Hangi tercihi yaparsanız yapın diğer seçenekte aklınız kalmamalı yoksa aldığınız malı da sevemezsiniz
Araba risktir ama bence ev daha büyük risk. Konfor alanı ev olacak ve komşular iyi olsun semt sakin olsun derken bütçenizi aşan durumlarla karşılaşabilirsiniz. Önümüzdeki 1 ayın bile garantisi yokken evler 3 yıla ne hale gelir onu da düşünmek gerek. Ben arabayı istediğim ev için nakit desteği olabilecek şekilde düşünerek aldım. Yada yurt dışına çıkacaksam en az 1 yıl idare edecek kadar destek olabilsin diye aldım.