Aşağı yukarı 10 yıl önce Facebook grubundan kedi sahiplenmiştim. Bu tür işler için hala orası çok revaçta diye biliyorum. Yani işin özü bunun kitlesi Facebook’ta dolaşıyor. Siteyi bir Facebook grubu kurarak destekleyebilirsiniz. Yaş kitlesi genelde orta yaş oluyor ona da dikkat ederek UI/UX çalışması yapmalısınız ki rahat hareket edebilsin insanlar. Tabi bir de mobil uygulama da olmalı diye düşünüyorum.

Şimdiden başarılar dilerim