Bir gün milyarder olur ve global bir e-ticaret sitesi işletirsem; müşterilerin oluşturdukları ufak giderleri (kendi hataları olsa bile) cebimden finanse etmek isterim.
Bakın maksimum 10.000 ₺'ye, müşteri memnuniyetine vurgu yapılan, yapay olmayan reklam yapabiliyorsunuz. Firmalarımız bu durumdan çeşitli dersler çıkarmalı.
Bu vizyon Jeff Bezos'u başlangıç noktasından > Dünya'nın en zengin milyarderlerinden biri yapan vizyon aynı zamanda.
Gerçekten ne kadar önemli bir konu. Mesela burada bile ücretsiz reklam yaptılar. Ayrıca dediğim gibi gerekirse daha pahalı olsun fark ödeyerek Amazon dan alıyorum. Müşteri memnuniyetinin dönüşleri oluyor