KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay Gelsin'de çalışıyorum plasiyerim dediğiniz olay yaşadığınız şehirin etkenleri ve sizin bölgenizi dağıtan arkadaşla alakalı tamamiyle arkadaş iyi olursa firma iyi olur arkadaş kötü dağıtırsa firma kötü olur en büyük etken dağıtım yapan kişi de ben 3 senedir aynı bölgedeyim günde 120-130 kişiye giderim artık herkesle çok içli dışlı oldum abi kardeş gibiyiz onlar memnun ben memnun
Bizim burda akşam 22'da siparişi ver hocam sabah kapında ayriyetten aynı gün teslimatlar da var sabah 11'e kadar verdiğiniz siparişler gün içinde sizde.
Çok iyiymiş hocam.
O zaman başa dönüyoruz, kargo işi şans işi