NOKTAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batı şehirlerinde kolay gelsin firması bence çok daha hızlı teslim ediyor kargo firmalarının memnuniyeti tamamen şube ve personel şansına bağlı hocam. Mesela MNG'nin bir şubesi düzenli sistemlidir, personel sorumluluk sahibidir iyi olur diğer şubesinde çok fazla şikayet olur maalesef hiçbirisi tam kurumsallığı sağlıyamıyor kötünün iyisi Yurtiçi Kargo ama oda diğerlerine göre %40-45 daha pahalı buda e-ticaret için yüksek bir maaliyet.
Trendyol express ve hepsijet iş modelinde, kargocu işin sahibi olup paket başına kazandığı için daha iyi oluyor her açıdan. Ben bilhassa kırsalda yaşadığım için bu iki firmayla hiç sorun yaşamıyorum. Ama diğerleri dediğiniz gibi şans işi.