paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne alakası var, bu forumda forum dışı şikayet kategorisi de var. Oradan da şikayet oluşturulabilir.
orayı kullanabilirsin ama direk şahsi olarak paytrden şikayetciyim dediğin zaman birşey anlam ifade etmiyor onu anlatmış arkadaş