Türkiye de bu iyi niyeti kullanan çok oluyordur. Düşerse hep bu nedenle düşer diye düşünmüştüm.
Hemen TR dimi

TR en temiz ülke nerdeyse hemen her pisliği sahiplenmeyelim
Adamlar zaten oturdu devlet işleri tamam vergi sıfır SA dan ne farkı var "hizmetle uğraşma kazanca odaklan" kafası geliyor