white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye de bu iyi niyeti kullanan çok oluyordur. Düşerse hep bu nedenle düşer diye düşünmüştüm.
Hemen TR dimi TR en temiz ülke nerdeyse hemen her pisliği sahiplenmeyelim

Adamlar zaten oturdu devlet işleri tamam vergi sıfır SA dan ne farkı var "hizmetle uğraşma kazanca odaklan" kafası geliyor