TakipciDeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ilk sistemi mi dizerken çok heyecanlıydım bilirim o heyecanı, olan olmuş geride veremiyorsan devam et yoluna kafaya takma tecrübe oldu.
Hocam açık konusuyum ballandıra ballandıra anlattı etti övdü felan ama gerçek performansını burda görünce hevesim kırıldı en azından tecrübe oldu hiç yoktan iyidir diyip devam etmek lazım