i0ofcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke hocam ama umarım benim gibi başka arkadaş varsa onlar dikkate alırlar ben acele davrandım biraz
Bende ilk sistemi mi dizerken çok heyecanlıydım bilirim o heyecanı, olan olmuş geride veremiyorsan devam et yoluna kafaya takma tecrübe oldu.