Bu bir ticaret ağı..

Doktor benim çocuğumun burnunu yara yaptı ( çocuk 2 günlük ) , doğumda odaları karıştırdılar vs.. ) şikayet ettim.
Hatta google 'a ALP KILINÇ ÖMER BEBEK yazarsanız olayı görürsünüz.
Sağlık bakanlığını aradım sitem ettim.
Vay efendim sen bizim kıymetlimiz doktorumuzu tehtit ettin 9 ay hapis cezası , 100.000 ₺ tazminat davasıı..

ee benim çocuk ??? Önemli değil sen vatandaşsın ee hemde kutsanmış suriyeli değilsin. O zaman ne senin ne çocuğunun önemi yok , şikayetine takipsizlik..