EfeTG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam resmiyeti az duruyor öncelikle daha resmi hale getirebilirsiniz . O bilgisayar kasasını tavsiyem görünmeyen biryere indirin monitör kalsın sadece 2. resimdeki gibi de kalabilir arkaplan geliştirilebilir duvarlarla daha uygun bi renk olursa daha güzel olur yada duvarları boyayın aklıma bunlar geldi bide logonuzu değiştirmenizi tavsiye ediyorum
Görseller eski biraz hocam şuan orda olmadığım için çekemedim. Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Arka plan için duvarlar ile aynı renkte zebra perde taktırdım. Ve dediğiniz şekilde kullanıyorum masayı. Amacım mümkün ise ofisi başka işler için de kullanmak. Veya olabilecek işler.