canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 18 olduğum gün başvuru yaptım yarın adamlar arabayla sözleşmeyi imzalatmaya ve kartımı teslim etmeye gelmişlerdi😄
çifte standart var ahahah vaybe bende birkaç gün sonra tekrar başvuracam olmazsa kuveyttürke başvuracam