FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri hizmetlerini aradığınızda hangi sebepten uygun değilim diye sormadınız mı
Aynen şöyle dedi "Onu söyleyemiyoruz maalesef" yani komik bi durum