Arkadaşın samimiyetine inandım.
Arkadaşın para aldığı kişilerden aciliyeti olan veya arkadaşı bu durumundan dolayı dava edecek varsa benimle iletişime geçsin bir kısmını ben ödeyeyim arkadaştan şikayetci olunmasın. Gönül ister bütçem yetsin hepsini karşılayayım fakat şuan hepsini karşılayamam.
Arkadaşın yaptığı şeyi kesinlikle doğru bulmuyorum fakat bir hata yapmış ve farkında. Böyle kardeşlerimizi dışlamak yerine destek olmalıyız tekrar aynı hatayı yapmayacağına inandığımız sürece.
Dostum böyle insanlar kaldımı dedirten cinsten bir yorum gördüm aynı şekilde bende destek oluyorum +++ Dava falan edecek olursa etmesin. PM atsın kanıtlarıyla mağduriyetini giderelim elimizden geldiğince.
Konuda bildirmek koşuluyla