bencede buda bir erdem. Arkadaş kendide biliyordur, bir hata yaptığını fakat bu bağımlılık, hastalık sadece atlatan ve oynayan bilir. Arkadaşı yargılamayın bir gün sizin başınıza gelmezse en sevdiklerinizin gelir.
Kumar çok kötü bir şey hocam içine düşmeyen o çemberin içinde neler olduğunu bilemez ve anlayamaz. Allah kimseyi kumara düşermesin oynayan herkese de soğukluğunu versin. Bu konu sahibi arkadaşta inşallah bu durumdan ders çıkarır ve tekrar aynı şeyi yapmaz. Eğer bundan ders alırsa aslında bugün kumardan kaybetmiş değil, bırakarak kazanmış olacak.