Arkadaşın samimiyetine inandım.
Arkadaşın para aldığı kişilerden aciliyeti olan veya arkadaşı bu durumundan dolayı dava edecek varsa benimle iletişime geçsin bir kısmını ben ödeyeyim arkadaştan şikayetci olunmasın. Gönül ister bütçem yetsin hepsini karşılayayım fakat şuan hepsini karşılayamam.
Arkadaşın yaptığı şeyi kesinlikle doğru bulmuyorum fakat bir hata yapmış ve farkında. Böyle kardeşlerimizi dışlamak yerine destek olmalıyız tekrar aynı hatayı yapmayacağına inandığımız sürece.
bencede buda bir erdem. Arkadaş kendide biliyordur, bir hata yaptığını fakat bu bağımlılık, hastalık sadece atlatan ve oynayan bilir. Arkadaşı yargılamayın bir gün sizin başınıza gelmezse en sevdiklerinizin gelir.