Hocam geçmiş olsun öncelikle ama yaptığın şeye "istemeden oldu" demek; Arabayla kırmızı ışıkta geçip masum bir canı öldürüp sonra da istemeden oldu demekle aynı.
Ödeme yapan insanlar sana güvenerek ödeme yapmış, sense o paraları alıp kumarda yemişsin bu çok kötü bir zihniyet. Sana ait olmayan alnının teri olmayan bir parayla hiç bir işe hiçbir yere ödeme yapamazsın. Önce hizmetini teslim edersin tas tamam sonra o para senindir.
Devamlı çalışacağın bir iş bulup tüm iddaa hesaplarını kapat, çünkü aynı hataları tekrar yapmayacağının bir garantisi yok.