Roy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşağıdaki şekilde görüldüğü gibi, 2. seçeneceği tıklayıp devam edebilirsiniz.





Bazı reklam modelleri facebook reklam hesabı olmadan kullanılmıyor.
Şahsi görüşüm aşırı bir dezavantajı yok. Optimizasyon ayarları daha geniş diyebiliriz FB'de. Bu şekilde maliyet bir tık daha düşebilir.
Teşekkür ederim hocam 🙏🏻