Aşağıdaki şekilde görüldüğü gibi, 2. seçeneceği tıklayıp devam edebilirsiniz.
Konu sahibinin izniyle sorum olacak peki bu 2 seçenek arasında avantaj ya da dezavantaj var mı? Örnek veriyorum Facebook bağlamadan reklam çıkılsa dezavantajı nedir?
Bazı reklam modelleri facebook reklam hesabı olmadan kullanılmıyor.
Şahsi görüşüm aşırı bir dezavantajı yok. Optimizasyon ayarları daha geniş diyebiliriz FB'de. Bu şekilde maliyet bir tık daha düşebilir.