bende kucoinden ayda 1 2 kez usdt alıyorum 30 40 usd olarak. aldığım şahısın verdiği iban KKTC de açılmış banka. sizce sorun olur mu hocam
Ne desem yalan olur 4 bankam kısıtlanmış şekilde bekliyorum, inşallah ifade vs gelmeden açılır da
size birşey diyemiyorum çünkü para aklanmışda olabilir aklanmamışda