Elinize sağlık, müsaadenizle bir kaç eleştiri yapayım.
1- Akılda kalıcılık bakımından logoda amblemin tipografiye kıyasla daha belirgin olması gerektiği kanaatindeyim. Burada tipografiniz ambleminizi fena şekilde gölgelemiş.
2- Balta ve ateş figüründen dolayı global oyun sektörüne değil, sadece savaş oyunlarına hitap eder gibi bir izlenim vermiş.

Tekrardan elinize sağlık.