Bu kumar serüveninde kaybettiğim şeyler arasında en değersiz şey paraydı. Zaman geçti para yerini buldu, borçlarım bitti, bitmek üzere. İşlerim düzene giriyor yavaş yavaş. Hayatım düzene giriyor ama arkaya dönüp baktığımda boşa geçmiş yıllar , sinirden ağlayarak uyuduğum günler , söylediğim yalanlar ve karakterime uygun olmayan yaptığım her şey. Bunun yanında tabi hayatımı kurabilecek kadar yeterli parayı da kaybetmem var. Keşke 300-500 bin lira kaybedip bıraksaydım.
Youtube'da gezinirken hoşuma giden ve izledikten sonra samimi bulduğum bir videoyu sizinle paylaşmak isterim;
https://www.youtube.com/watch?v=JDNJOgqXW0A
Ve şunları söylemek istiyorum;
Borcunuz ne kadar olursa olsun kapanır ama asla o borcu kumar oynayarak kapatamayacaksınız ASLA! Kumar oynamaya devam ederseniz sadece borcunuz büyüyecek başka hiçbir çıkar yolu yok. Hata yaptık, algoritmayı, matematiği yenmeye çalıştık ama ondan daha aptal olduğumuzu anladık. Onu yenemeyeceğimizi anladık ve kabul ettik. Kaybettiklerimizi tecrübe yaptık cebe attık bir daha da kumar oynamadık.
Ancak bu şekilde kurtulabilirsiniz.
Herkese mutluluklar ve iyi çalışmalar dilerim.