genel olarak gelecekti vibe coderlara göre gayet ortalama ama site aşırı göz yorucu sizler bir mağazaya girdiğinizde biraz ferah olmasını istersiniz ya o gerekli bir tık . bazı iconlar gözükmüyor . "ev-ticker-track"(edit anlık wrapperla uğraşırken wrapper dedim) göz yormaması için biraz yavaş ilerleyebilir . günün fırsatları diğerlerine . bazı yerleri çok fazla animasyonla boğmuş bazı yerleri çok sade bırakmışsınız ortada kalmışsınız light theme den dark theme sonradan çekilmiş gibi bir kaç sayfa inceledim farkettim . işlevselliğini test etmedim sitenin yada açığı varmı yokmu kontrol etmedim ancak genel olarak vibe coding'e göre gayet başarılı ve geliştirilebilir elinize sağlık umarım istediğiniz yere ulaşırsınız kusura bakmayın ben biraz fazla eleştiririm . gelişirse iyi olur bir tık kullanıcı odaklı düşünün sayfada birazcık boşluk ve sakin olacak yerler lazım çok fazla içerikle boğulmuş diyebilirim bunları çözebilirseniz gerisi basit hocam bi tık kullanıcı odaklı olursanız bunun devamı gelir gibi .