berkewx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E devlete giremiyorum, girince ne yazmam gerekiyor
Vatandaş Uyap bu linke girin, dosya sorgulamadan İcra Dosyalarını seçin orada gözükür.