Siz sanırım full buckup'un hepsini bir domaine attınız. Oysa ki full buckup içinden hangi domaine tekrardan kuracaksaniz sadece o domaine ait public_html ve SQL dosyalarını yükleme yapacaksınız.
Kolay gelsin.