Malesef onun için suno stüdiyo yu kullanmanız gerekiyor diye biliyorum biraz daha araştırırsanız daha sağlıklı oluyor, aktif kullanan birisi olarak söylüyorum bende sadece vokal için kullanıyorum fakat kendi sesimi kullanamadım bir türlü :/
Öyle bir özellik var mı ki hocam