Konu
Aranızda bankacı var mı?
19-11-2025, 04:00:45
#2
kivanc_akyol
Ben stajyer olarak büyük bir bankanın genel müdürlüğünde operasyon departmanında 1 yıl çalıştım. Uyar mı sizin için?