Gazetecilik yaptığım için bir alışkanlık diyelim yaşım 40... Senin gibi çoluk çocuklar için yazmıyorum.
Koskoca forum clickbait başlık giren çoluk çocuklarla doldu. İşte nedeni diye başlık atıyor? Sadece başlık var ama girip okuyorsun vaktini çöpe atıyorsun..