Gazetecilik yaptığım için bir alışkanlık diyelim yaşım 40... Senin gibi çoluk çocuklar için yazmıyorum.
Fernweh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koskoca forum clickbait başlık giren çoluk çocuklarla doldu. İşte nedeni diye başlık atıyor? Sadece başlık var ama girip okuyorsun vaktini çöpe atıyorsun..