ErkanAranci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tür başlıkları haber sitelerinde görünce içimden sövüyorum,. R10'da görüncede sövüyorum kusura bakmayın.

Kullanıcı adı nasıl alınır işte cevabı diye başlık atıp click back işini R10'da yapmayın bari.
önce clickBAİT nedir onu arştırın.. sövüyorsan, misliyle sövülüyorsun bunu bil.. birde bir yazıyı okurken gözlük takmaın tavsiye ederim..

"Kullanıcılar, uygulama içindeki yeni "Kullanıcı Adı" bölümünden adlarını belirleyip onaylayarak bu özelliği aktif edebilecek. " diye bilgi veriliyor zaten. gözlerin problemli diye burada yok sövüyorum, yok click bait vs. atar yapma. Konudan hoşlanmadıysanız, konuyu terk edin o zaman.. kalabalığa gerek yok..